Raka raka raka

Inlägget publicerades: 2012-10-16 Klockan: 21:12:39
Så nu är även ridbyxor till tävlingen inköpta.
Jag har nog lagt ner över 1300kr på outfiten till
tävlingen, men alla saker är faktiskt budget köpta, och
dom dyrare sakerna (såsom schabraket + tränset) har jag
tänkt att ha tills dom slitits sönder på tävlingar.. ;)

Ridbyxorna köpte jag för 300 kr på lyckås, billigt billigt!
Helskoning är det också! Dock är dom något förstora,
så blir att använda dem tills jag börjar tävla lite regelbundnare
då blir det ett par nya! Vita ridbyxor blir även så skitiga så fort,
och då menar jag att sadeln släppt lite färg, och då måste man
ändå köpa nya efter några gånger. Så 300 kr är alldeles perfekt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur kopplar du rubriken till inlägget egentligen? :P

2012-10-17 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0