Tidig födelsedagspresent!

Inlägget publicerades: 2012-05-10 Klockan: 19:36:28
Har försökt att köpa begagnade tretorn (dock så ska dom inte vara använda mer än 2-3 gånger)
hursom så hittade jag ett par, som var extended. Jaja tänkte jag jag har ju ändå ganska långa ben.
Men idag när jag jobbade så sa mamma till mig att jag ska prova ett par innan jag köper dessa.
så började googla runt för att hitta en ridsportbutik i stockholm.
Hittade ganska många men inga hade tretorn! Så googlade på ''tretorn advance stockholm''
o då kom en blogg upp som skrev att
stockholm hästbutik precis har börjat sälja dom. Så raka vägen dit!
Provade ett par i 39 som var normal längd, och dom satt alldeles perfa!
Så på något sätt så köpte vi dom, eller det var mer att mamma övertalade
MIG att köpa dem.. Obestämd Hursom betalade hon 1000kr av dem och jag betalade resten. Sweeet! Skrattande

I övrigt har jag aldrig varit inne på en ''märkes'' ridsportaffär,
och OMG jag blev helt kär i ALLT.Tyvärr hittade jag inte Dressyrschabraket från
schockemöhle (coach) men hittade detta från HV polo.
Har aldrig riktigt gillat dessa , men iofs. har jag bara sett dom på bild och aldrig IRL,
men nu när jag såg den på riktigt så blev jag KÄR! Schabraket gick doss loss på 750kr.
Och känns ganska onödigt att köpa den nu då jag inte tävlar ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0