sötnöt!

Inlägget publicerades: 2012-05-14 Klockan: 11:31:19
Igår red jag dresyr på Bella, hon var riktigt mjuk redan från början av passet!
det har hon aldrig varit förut faktiskt då har hon varit stel och stum. Men nu
var hon garanterat bättre! Tyvärr han jag inte slutföra ridpasset då jag stod
o pratade med min syster så Bella hamnade lite ur balans. Så blev bara lite travarbete
och sedan avslut. Hon var verkligen så trött i slutet. När jag släppte ut henne i hagen igen
så stod hon i ena hörnet och sov i 30-40 min innan hon gick iväg o betade.. sötnöt!

och såhär seriösa va vi i slutet,

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha söt bild :D

2012-05-15 @ 21:38:54
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0