Nattinlägg!

Inlägget publicerades: 2012-05-05 Klockan: 01:33:12
Tjingelingan!

Borde egentligen gått o lagt mig för ett x-antal timmar sen, eftersom det
är hästloppis imorgon och jag ska gå upp minst klockan 8.
"Hej energidrickor!". Men nu var det så att jag började kolla på Vampire diaries
vid klockan 10 och sen tog det tre hela timmar o buffra skiten!
Finns ett x-antal andra sidor man kan kolla på men dom är så dålig kvalité!

Och brukar alltid dricka energidricka samtidigt o så länge jag går o lägger mig
max 2 timmar efter ja druckit energidrickan så börjar den inte ''verka'' Men nu blev
det som det blev och jag sitter här och hoppar upp och ner, fram och bak!

Men för hästens del så blev det uteritt (har blivit rätt så många sånna den senaste tiden..)
Vi hade lite galopp tävling på hemväg med den jag red ut med, jag kan ju tala om att varken
jag eller Bella har sådär jätte bra kondis.. Dom tio första metrerna gick det ganska fort men sen
gick det saktare, o saktare o saktare. Vi ville nog både lägga oss ner o dö på marken tillslut.. haha.
Men vi vann ändå! Höhö.. Skrattande

Kommentarer
Postat av: Jenny

f1 söt bild!

2012-05-06 @ 20:46:19
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0