Lite updatering

Inlägget publicerades: 2012-05-25 Klockan: 17:56:54
Tjena i värmen! Har varit stekhett dom senaste dagarna vilket är asnice!
Bella har stått från igår och hon får även stå idag. Tycker inte hon är riktigt
fräsch i munnen då hon är otroligt stel och stum. Därav får hon stå några dagar
och sen får jag se om det blivit bättre. Det passar dock ganska bra in då jag verkligen
har EXTREM huvudvärk! Får hoppas det försvinner för det tar verkligen död på mig och mitt
Humör.
Idag blir det nog lite transportträning med Bella. Vill att det ska vara en rutin för henne, så hon inte
börjar krångla. Ska även kanske försöka vänja henne vid slangen, och om det går bra så blir
det att vänja henne att bli duschad! Behövs verkligen i den här värmen

Här om dagen så hade jag om min systers häst en allvarligt diskussion om vem som bestämmer..
Och ja det gick ju sådär..

!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Diggar att han inte ens lyfter på huvudet när du håller på :P

2012-05-25 @ 19:55:54
Postat av: Jonna - tanneryttarna

haha ååh charmiga bilder! :D <3

2012-05-25 @ 22:38:40
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha :))

2012-05-30 @ 09:51:15
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0