Huvudvärk!

Inlägget publicerades: 2012-05-12 Klockan: 20:46:55

Idag blev det uteritt med en i Stallet. Hon skötte sig bra som vanligt, dock
var jag tvungen att sitta av och gå en bit då det satt en unge och skrek i ett dike.
Och det var ju SÅKLART mitt i leran så mina nya skor var inte så nya efter det.
Fick bort det mesta med spöt eftersom skorna gled ur stigbyglarna och sen så torkade
jag spöt på schabraket.. hehe.. Nu ska det tvättas, för hand! Tvättmaskinen bleker schabraken
något otroligt nämligen. Märkte också att jag behöver köpa fler schabrak!
Var ganska tomt när jag började kolla igenom alla schabrak, dom flesta var ju allround!

Hursom resten av ridturen gick bra, blev mycket galopp och trav. I slutet på hemväg blev hon
väldigt mjuk och fin! Det börjar ta sig! Skrattande

Just nu i skrivande stund har jag jätte huvudvärk och ska snart till stallet för att ta in hästarna.
Längtar inte!!

Eftersom jag inte har nga bilder på Bella (som ni inte sett 1000ggr) så bjuder jag På Saknade Amadeus. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0