Bad news!

Inlägget publicerades: 2012-05-28 Klockan: 21:26:44
Dåliga nyheter, min datorn har troligtvis drabbas av virus och hittar
inte det förbaskade virusskyddet som ligger någonstans här hemma.
Min pappa är bortrest och han har den, men som vanligt så når man inte honom. blä!
Får hoppas att han hinner hem innan viruset börjar sätta igång på allvar och äta
upp datorn.

Så hursomhelst så kommer jag inte kunna uppdatera tills det är fixat, mobilens blogg.se
funkar inte så blir inga mobilinlägg heller!

Och mitt på allt detta så har Bella börjar rymma, snaaark! Hon går igenom tråden tills något
ger efter. Nu går hon i Elhage en bit bort från dem andra.. Förhoppningvis lär hon sig ngt av det.. ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad tråkigt! Hoppas det löser sig snart :)

2012-05-29 @ 12:16:32
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 21:08:04
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0