Sugen

Inlägget publicerades: 2012-06-22 Klockan: 15:02:20
När jag var och tränade i måndags så blev jag väldigt sugen på att verkligen¨byta stal.
Man har ju gått i dom tankarna såklart ett bra tag, men nu känns det med Bella att det verkligen
är TIME. I vårt stall så underhålls ju inte ridbanan varken på sommar - eller vintertid och banan
är i väldigt dåligt skick då. Och nu när jag har Bella så ska hon ju tränas ordentligt varje dag
i princip och då behöver man ju bra träningsmöjligheter.
Det blir ju en bra bit att åka jämnfört med det nuvarande stallet men det är väl värt det..
 
kärlek till ridhus.
plogad ridbana.
 
I övrigt så krånglar bloggdesignen igen. Är ngt fel på kodmallarna så måste göra om bloggen igen.
Jag ooorkar inte. Men det får hursom vänta ett tag så jag kan göra om headern och allt i samma veva.
Och kan inte göra bloggdesignen på en laptop då allt blir fel med måttet på stor dator och den är forfarande inte fixad.



Kommentarer
Postat av: Louisa

Fin blogg! :)

2012-06-25 @ 12:42:38
URL: http://louisaweiborg.blogg.se
Postat av: Isabelle

Du har en jättefin blogg, och jag håller verkligen med dig, det nya blogg.se SUGER vad gäller designandet!

2012-06-30 @ 10:50:54
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0