Nu sätter vi igång!

Inlägget publicerades: 2012-01-04 Klockan: 14:40:35
Nu har jag tagit mig i nackskinet och samlat ihop småpengarna för att skrapa ihop till en sadel.
Den kommer tyvärr inte ligga på det priset som jag egentligen vill att den ska ligga på eftersom
det är akut nu. Ska ta ut Sadeldoktorn så snabbt som möjligt och han har sadlar som han tar med och provar
och sen säljer direkt.
Känns bra att få en utrpovad sadel så jag vet att den ligger bra. Ska bli kul att få en riktig dressyrsadel
eller ja åtminstonde en riktig sadel och inte en billig sadel som man sitter som en banan i! ;)




Kommentarer
Postat av: Elin och Othilia

Fin header! :)

2012-01-04 @ 18:06:03
URL: http://korsningsponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0