Klagoinlägg

Inlägget publicerades: 2012-01-03 Klockan: 16:05:32
Allting med hästen går neråt igen.
Han är jobbig att rida, stel, stark och stum.
Drar på i traven , bockar tar varje chans han får och drar upp huvudet och börjar
takta. Vart försvann hästen jag var stolt över?  Rynkar på näsan
Efter varje ridpass har jag ont i ryggen och kravlar mig hem, dels för att han drar ner huvudet i
traven så jag kastas framåt och sen att sadeln är så oskön.

men jag ska, och jag vill inte ge upp.
men känner det ändå är nära att falla..



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag hejar på dig! Försök träna honom med annat också, sånt som tränar hjärnan. Lägg ut några bommar på volten och rid olika vägar, så han aldrig vet vad som kommer. Då får skallen lite motion också :)

2012-01-04 @ 00:19:49
Postat av: Frida

Du skrev till mig på ifokus (fijaahm). Är skötare på friesern ju och ett varmblod.. Torras (varmblodet) han drar också ner huvudet så man nästan flyger av, sjukt jobbigt.. Har flygit av en gång i galoppen när han drog ner huvudet och jag red barbacka xd.

2012-01-06 @ 22:52:53
URL: http://fridamanheij.blogg.se/
Postat av: sandra plate

tråkigt att det inte går som du vill! precis så känner jag med nordsvensken, men det är baaara å kämpa på :) får att nå framgångar behöver man lite motgångar också, gymt fin är han, o ja hejar på er!

fin blogg dessutom,

KRAM!

2012-02-01 @ 21:38:10
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0