Har ett problem!!

Inlägget publicerades: 2012-01-01 Klockan: 18:41:26

Jag har faktiskt tänkt att satsa att börja tävla iår.
sen tror jag inte att jag kommer hinna tävla lokalt, men ifall jag kommer göra det
så vill jag vara väl förberedd men smidigt att stöta på ett problem redan med bettet.

Amadeus går på rakt bett med fasta ringar vilket han trivs med bäst. Både i dressyr och
hoppning, men jag har kolllat igenom TR II och Tr III och hittar inte det bettet, och jag
får liiite panik!
Har mailat Ridsportförbundet och frågot hoppas på svar i veckan.

hittade bara rakt bett, men det stod inget om fasta ringar!

Här är alla godkända bett..


Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Noomie

Ingen aning :S Jag hittar inte eggbett heller? JAg har ju vanligt tredelat med fasta ringar >.<

2012-01-09 @ 22:18:54
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0