2011 fortsättning!

Inlägget publicerades: 2012-01-01 Klockan: 22:56:38
Juni:

Hämtade hem finaste Ludde.


vi hämtade även hem min systers häst Dynamit.



I början när han kom tyckte jag verkligen att han sög att rida..




Amadeus blev lika tjock som en ponny. Trodde ett tag att han var högravid faktiskt!



Amadeus levde livet med sin nya kompis Ludde



Ridningen gick också extremt mycket framåt för oss i sommras.


Juli:

Började rida lektioner 1 gång i veckan, och det gick otroligt bra på varje lektion.
hände inte så mycket mer, var bortrest ganska ofta den månaden.



Augusti:

Ludde blir rejält sparkad, men återhämtar sig efter någon dag (tur nog..)



September:
Ludde åker hem igen



Jag och Amadeus tränar vidare med tränaren i våran favvooutfit!



Oktober:

Blev lite hösfotografering den månaden, men annars flöt det på och hände inget speciellt



November:

Var i Ullared och shoppade loss(!!!)



Sen var jag på Globen horse show i slutet av månaden



December:

Amadeus började hamna i gamla spår och jag kunde ej rida ut mer. Har inte heller haft möjlighet till
att fota. Sjukt tråkig månad. har inte hänt ett dugg!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

Hej nu har jag äntligen en bloggdesign tävling igen på bloggen. Eftersom det va så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren vinner en design gjord av mig där du får bestämma allt.



Gå in och anmäl dig här: http://ponnynceline.blogg.se/2011/december/bloggdesign-tavling.html#comment



Lycka till! :D

/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2012-01-02 @ 12:30:07
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härlig blogg :)

2012-01-02 @ 14:43:56
URL: http://hastskotarejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0