täckesproblem!

Inlägget publicerades: 2012-04-20 Klockan: 21:56:36

Köpte ett begagnat täcke häromdagen och fick det idag. Hade frågat flera
gånger om höjden på täcket och hon sa att den var 85 cm. När jag öppnade
den tyckte jag att den såg väldigt lång ut och jag hade rätt måttet låg på 93cm.
Provade det på Bella iallafall och det passade inte! Sjukt jobbigt! Ska åka till Hööks
och köpa ett 100g fodrat täcke som är anpassat till Ponny!
Idag tog jag även in Bella tidigare och la på fleecen jag fick med som var i storlek 125 men
den hängde också ner till knäna på henne. Är hon någon udda ras eller som inte några täcken
passar på? Skrikandes
Hööks täckena sitter iallafall prima på henne så jag antar att jag blir en stamkund hos hööks nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0