Sjukling

Inlägget publicerades: 2012-04-15 Klockan: 20:00:59
Igår på löshoppningen gick det jätte bra när vi väl kom in i ridhuset. Utanför sprang hon runt, gick över
en och höll på. Lastingen sög på både dit och hemväg. Men var på URUSELT humör igår så det smittade av
sig på henne.
Igår hade jag tänkt att rida men efter mamma hade pratat med mig om det verkligen var så klokt att rida
(ser ut som en zoombie) så hoppade jag över det. Tog febern för någon timma sen för första gången och
den låg på 39 grader. Hur fan?
Jag menar jag känner mig inte så död som jag bör vara, har varit igång hela dagen. men har inte fattat varför
jag är så trött i kroppen.. Där kom svaret! Flört

Följde med syster till stallet iallafall och hjälpte henne o rida, Bellis låg ner i hagen SÅ söt! :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! jag söker någon/några att starta en grym hästblogg med! så om du är intresserad så är det bara att lämna en kommentar på min nuvarande blogg!

har kommenterat andra bloggar med detta också så det är nt säkert att erbjudandet finns kvar... men tveka inte på att fråga om du är intresserad! :D



/Ellinor

2012-04-20 @ 21:14:15
URL: http://ponnykaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0