Planer inför veckan

Inlägget publicerades: 2012-04-22 Klockan: 21:41:23
Igår red jag det absolut första och lyckade ridpass på Bella. Har haft
henne i 3 månader och jag har inte fått framgång förren nu.. Lyckat? ;)
Hursom tog det ca 15 min för att få henne till ridbar. Från början paddlade
hon mest med benen och huvudet var bland molnen, halterna tog 10 meter innan
det ens var prat om att hon skulle stanna. Men sen blev hon som en strömbrytare
igen, helt plötsligt blev hon riktigt fin, halterna satt på direkten o.s.v.
Blev väldigt nöjd med ridpasset även fast det bara var i skritt + lite trav. Hon får
fick ju inte arbeta för hårt med tanke på att hon blev vaccinerad i Onsdags.

Men nu är det full rulle som gäller. Ev. så ska jag åka iväg på våran första träning på
Torsdag beroende på om tränaren har tid. Ska vara där i god tid så jag hinner skritta fram
i 10-15 min innan så hon blir den fina Bella på direkten :)
Ska även vänja henne vid transportskydd innan dess.
Men nu ska jag plugga matte - sjukt kul.. Eller inte  , fattar typ -ingenting-Tyst


Kommentarer
Postat av: Amanda & Hanna

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag ! :)

Kram!

2012-04-27 @ 15:09:51
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0