buhu!

Inlägget publicerades: 2011-11-20 Klockan: 22:20:45

Innetäcket som jag köpte som en ren chansning i Ullared passade inte!
Saknades exakt 10 cm, fy fasen vad drygt! Nu ska jag försöka sälja det,
eller snarare få bort det. Köpte den för ca 400 kr.

Funderar nu på att köpa detta täcke istället, dock hade jag önskat att få ett täcke
på ca 100-150g i fodring, men hittar inget till ett vettigt pris! Ska googla runt lite till.
Men hööks har ju faktiskt bra priser och oftast bra passform om man tänker vad priset är!
Detta kostar 580 kr, vilket inte är så fasligt dyrt. Synd bara att det var i 200g. Men hittar jag
inget bättre så får det bli detta. Kul att lägga ut pengar innan SHS då, på nått så tråkigt som täcken!



Kommentarer
Postat av: Systeryster

Säg till om du vill ha hjälp att sälja täcket på Tradera. Du behöver ju inte säga att det är från Ullared ^^



Sen kan du väl kolla på täcken på Horseshow? Är ju typ bara nån vecka kvar ändå... Och nu är det ändå lika varmt som det har varit hela hösten och då har han ju klarat sig med de täcken du redan har.

2011-11-21 @ 23:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0