Var inte alls meningen!

Inlägget publicerades: 2011-05-04 Klockan: 21:16:53

Idag ville inte lill plutten komma in , försökte i 45 min utan att få in honom!
Satt på en hink och väntade in honom, han är så himla nyfiken att han är omkring mig,
efter ett tag stod han och puttade på mig, nafsade mig, slickade på mig och allt det men var ju
itne det jag ville utan jag ville ju få in honom direkt när jag skulle klappa honom/ta tag i täcke/
sätta på grimman så backade han bara undan, även om han stod i princip på mig så gick det inte.
Från och med nu får han ha grimma på sig i hagen för då skulle jag fått in honom när han bara stack
ner huvudet i hinken. Så här blir det om jag löshoppar honom,  tyvärr! Rynkar på näsan

Nu har han stått sen i Fredags, och det var inte alls meningen! Imorgon hinner jag bara rida en kort sväng,
sen får han vila fredag,lördag och söndag för då drar jag till ullared! Vem längtar tills att rida på måndag?!;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Svara gärna på dagens fråga. Får se hur många det blir av varje. "Vilken gren är du inriktad på?" :)

2011-05-04 @ 21:37:43
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0