vad har jag nu gjort..?

Inlägget publicerades: 2011-05-20 Klockan: 15:00:34
Har jobbat heeela dagen idag och håller på att somna just nu!
Ska lägga mig tidigt ikväll för imorn äre full rulle då jag fyller år
så då kommer familjen på middag och jag har bestämt att vi ska äta sushi -
Som jag har gjort själv!! 
 
Nu var det inte det jag skulle prata om. Jag har jobbat hela dagen
och ska jobba hela nästa vecka i princip. För på Söndag (28 maj) så
hämtar jag hem en Halvblodsvalack på 165. Han är  i full kondetion,
dock är han 18 så han är ju lite halvgammal så man kan inte köra fullt ut med honom.
Men bättre det än en sällskapsponny iallafall! Ska bli grymt roligt då jag kommer uteveckla
min ridning till 110! Jag ska betala hela hästen själv och mina föräldrar lägger inte ut ett öre
på honom. Sammanlagda summa i månaden är ungefär:
               1900 :- / månad
Billigt och bra.. eller inte!
Han stannar till 1 sept. och ev. längre om jag vill. Fick ha honom hur länge jag ville, men dagens planer
är till 1 september. Men sen så kanske jag vill ha honom längre så då får jag jobba mer så jag får någon
månad till! Gush vad jag längtar. Hoppas han och Amadeus går ihop nu bara.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0