Dubbelhästägare om 4 dagar!

Inlägget publicerades: 2011-05-27 Klockan: 21:01:26
Lagt in torv fixat krubban i nya boxen till Nya hästen!
Endast 4 dagar kvar sen blir jag hästägare till 2 hästar!!
Helt awesome att ha två hästar, och det bästa av det är att det är ett väubildat halvblod.
Ska verkligen passa på att träna upp mig själv med den hästen.
Första tävlingen är förresten spikad för Amadeus del, ska eventuellt tävla båda
hästarna den dagen. Men för Amadeus del är det spikat. Blir vår första start på 2
år ungefär. Måste först bara åka och kolla hur han är i nya miljöer efter en transporttur,
men om jag känner honom rätt så är han cool med det om jag är det. Han är min egna lilla
spegel. Hört talas om det ordspråket? ''Hästar är som speglar''
Helt sant! :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Du kommer ju inte att äga två hästar heller?

2011-05-28 @ 00:38:54
URL: http://skruttenli.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul med en häst till. :D

Köpt eller ska ni köpa ?

2011-05-28 @ 14:39:54
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0