blogg.se vill aldrig funka!!

Inlägget publicerades: 2011-05-09 Klockan: 09:10:15
Hej!
Blogg.se låg nere igår och jag kunde inte publicera några inlägg så det fick vänta tills idag.
Uppdaterade ju lite under helgen även fast jag inte hade tillgång till dator, bloggade från min
plutt mobil som funkade rätt okej. Jag kunde dock uppdaterat mer men var ganska struligt med mobilen.
För ifall man väntade för länge att blogg.se's framsida hade laddat så försvann ''logga in'' knappen.
(grymt irriterande) sen ifall man kom in så kunde jag inte skriva i detta fält utan bara i rubrikfältet.
Därav tyckte jag inte det var värt att blogga, dock så la jag ju upp en bild på schabraken :)
Hade ju iof kunnat lägga upp massor av bilder om även detta hade funkat, men det gjorde det ju inte.
Tröck jag på infoga bild så blev jag utloggad igen. Haha lyckat va? ;)

Nu är jag iallafall hemma igen så nu blire masor av uppdatering för att ta igen helgen!


Kommentarer
Postat av: Ida - Equeztrian

Fin blogg du har :) Och jätte fina färger på dom ny köpta schabraken :)



Läs gärna min blogg om mitt liv med hästar :)

2011-05-09 @ 10:26:09
URL: http://equeztrian.blogg.se/
Postat av: Yrsa

Fin bild!

2011-05-10 @ 16:37:17
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0