bildbomd #1 Korint!

Inlägget publicerades: 2011-05-22 Klockan: 17:08:39
Det var bestämt i förrgår att jag skulle hoppa Korint, vilket jag gjorde igår för att prova
på - barbacka då, gick jätte bra. hade Ridbyxor på mig då , men det hade ja inte idag!
haha tights är nog inte så populert att hoppa i måste ja då säga! Gled runt som en galning,
men det bjuder jag på!!!

Här kommer bilder på Korint. Tyvärr så blev det vägran på ungefär alla hinder.
Hon behöver det bekräftat att hon klarar alla hinder och sen kan man höja o.s.v.
Iof så kunde jag vara mer bestämd samt hålla om och rama in. Men vägrar hon en gång
så sitter det kvar i huvet på henne! jaja barnet tyckte det iallafall va skoj (hoppas ja!!)

gaaaasen i botten!!
'

klockren.nu

envisponny.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Massa rosa hehe :)

Ungarna/publiken brukar tycka det är roligare när det inte går riktigt som det ska ;)

2011-05-22 @ 17:18:45
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: Malle

Vad är Korint för ras ? Är h*n en Konik ?

2011-05-24 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0