vinter igen?!

Inlägget publicerades: 2011-03-18 Klockan: 14:12:35
Vad är det här?
Nu snöar det och fick höra att det skulle bli 15 cm snö här.
Är verkligen dötrött på vintern så det bara skriker om det, Jag som trodde
det skulle bli vår.. blä! Hoppas skiten smällter bort under helgen,
då Amadeus fick rejäla styltor av snön.

Red idag i paddocken då han inte fick lika höga styltor som ute.
Han var ganska ovillig från början och krånglade med tränset och allt.
Sen när jag satt upp gick han iväg också, så blev lite bockkalas från början också.
För ifall jag sitter upp och han går iväg själv så blire bockningar/stegringar.
men ifall jag sitter upp och tar kommandot och ber honom gå iväg då är han lugn
som en filbunke! Övade på halter idag, han har blivit riktigt duktig på det nu.
Stod ganska l¨änge på varje ställe, viktigt det där med att stå still! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0