Påbörjad Enhörning

Inlägget publicerades: 2011-03-11 Klockan: 14:14:37
Något märkligt Amadeus alltid haft är hans bula i pannan.
Den ligger mitt i prick på hans bläs så det sticker ut så fint där.
Även har han ingen päls precis bredvid bulan och har aldrig haft konstigt nog.
Tycker ju att det ska växa tillbaka om han slagit i något, men icke!
Ibland undrar man ju om det ska växa ut ett horn där eller något liknande så han
kanske blir en enhörning eller likanande. Många kommenterar denna bula ganska ofta
om man klappar han i pannan och tycker det är gulligt,
 själv stör jag mig på att det saknas päls mitt i huvudet!

Nu syns inte bulan på bild , men ja.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt söt header! :)

2011-03-11 @ 14:30:48
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Vad läskigt! :P En häst i stallet där jag står har en benbit som sticker ut från underkäken, ca tre cm lång, också lite komiskt! :P

2011-03-11 @ 21:31:35
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0