Nu bär det av till stallet!

Inlägget publicerades: 2011-03-09 Klockan: 15:33:08
Ska snart till stallet och ta hand om Amadeus och även rida.
Direkt efter jag suttit av honom så längtar jag till nästa ridpass!
Jag har ju faktiskt inte travat på ½ år! Och inte hoppat sen i maj.
Så är verkligen jätte glad att få komma igång igen!
Kommer ungefär ta 40-60 dagar och få igång honom igen.
Och sen plussa på 10 dagar för Amadeus envishet också, han tycker inte
man ska trava innan han tycker det är okej och han är tillräckligt stark för det.
Han säger till ganska väl om jag rider igång honom först snabbt, då tar han till
mega bockningen som man garanterat flyger av på..
Sen så tror han ju såklart att han är gjord av porslin och tror han är känsligare
än vad han faktiskt är, det tror jag att han redan har bevisat miljoner av gånger!

Hursomhelst så bär det av till stallet snart, har varit sol hela dagen men nu när man ska
rida så blir det mulet - typiskt!


Kommentarer
Postat av: Amandaa

Vilken glad häst, hehe :)

Väldigt fin blogg du har :)

2011-03-09 @ 16:39:39
URL: http://amanduws.blogg.se/
Postat av: emelie

frågestund på bloggen, kika gärna in och fråga nåt :)!

2011-03-09 @ 19:22:25
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0