nu är det nog!

Inlägget publicerades: 2011-03-24 Klockan: 13:56:53
Åh vad jag är arg, eller nej jag är förbannad snarare över hela situationen om hagarna
med Amadeus, idag har han tappat en sko och han blev skodd IGÅR!
Är inte det bevis nog att han har alldeles för liten hage för all hans energi?
Han har nu mått dåligt av att stå i den hagen i 2 månader nu och nu tolererar
varken jag eller han att stå kvar.
Bara för att hästarna som står i stallet nu inte går ihop ska inte just min häst bli lidande dom kan gärna
flytta till den hagen så ska dom se hur roligt det är.. INTE DET MINSTA faktiskt!
även om Amadeus har rätt psykiska ''krav'' att kunna stå i den hagen betyder det ju inte
att han har dom fysiska ''kraven'' för att stå där. 
 
här ser ni en ursnygg karta över stallet, på den röda fläcken står Amadeus
och 2 hästar står i den ljusaste blåa hagen, en i mitten och två i den mörkaste.

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan du inte prata med dom i stallet, o komma fram till en bra lösning ?



Inte kul om han inte mår bra av att stå i den hagen ju :/

2011-03-24 @ 16:15:24
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0