Lurade er allt!

Inlägget publicerades: 2011-03-30 Klockan: 19:07:25
Hehe, hade grym humor imorse så jag lurade er lite imorse.
Det stämmer att jag har köpt en nosgrimma MEN som bara liknar Stubben tränset.
Det var av ren slump efter jag köpte den från en i stallet kom jag på att det liknar
det tränset. nosgrimman jag köpte var från hööks, alltså har hööks kopierat ett träns dom
redan har i butiken? Hur mycket mer copycat kan man bli? ;)


en skillnad som man ser är att denna nosgrimma har vita sömmar medans den ''äkta''
har svarta sömmar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha :D

man såg ju iingen skillnad ju.

knappt man ser dom vita sömmarna.

2011-03-30 @ 22:00:04
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0