inviga nya ridstövlar!!

Inlägget publicerades: 2011-03-20 Klockan: 13:16:18
Ska inviga mina nya ridstövlar idag hade jag tänkt.
Har ju inte gjort det tidigare eftersom jag inte ridit med ridstövlar på jätte länge,
så det blir ju lite hard time att sitta upp så då vill jag vara säker på att Amadeus
står kvar.. hehe..
Längtar förövrigt inte att ta på mig dom, kommer få skav så in i helvete dom första
gångerna innan dom formar sig, sen är dom även för vida i skaften hur jag nu kunde
missa det när jag köpte dom.. Aja dom duger för priset jag la på dom ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

SV:

Okej, då vet jag vad du vill ha för de.

Måste nog tacka nej.



Måste köpa viktigare saker för tillfället. :/

Så först efter den 26e vet jag hur mycket de går på.



Måste försöka spara lite pengar även denna o nästa månad.

Även om jag inte vill så. :P



Pappa var inte så villig o betala åt mig.

För han betalar kläderna jag beställde igår.

2011-03-20 @ 18:56:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Om du skriver att du tagit texten från min blogg;)

2011-03-21 @ 09:38:25
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0