Hiss eller diss!

Inlägget publicerades: 2011-03-25 Klockan: 07:38:00

Ryktsten

Haha ja det kanske låter ganska konstigt men jag hatar verkligen ryktstenar. Så himla onödiga.
Visst dom tar bort fäll pälsen från hästen, men den lämnar ju småstenar kvar i pälsen som sitter
och irriterar hästen samt ger ev. skav från täcken/sadlar/grimmor/träns you name it.
Bättre isånnafall med en gummiskrapa som faktiskt är minst lika bra och lämnar ingenting efter sig.
Nej skulle inte borsta Amadeus med en ryktsten, hellre att jag tar en vanlig rotviska och borstar bort pälsen!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är nog den första jag vet/ser som dissar den. ;D

Själv gillar jag den inte jätte bra.

Men helt okej, är den faktiskt.



Ogillar o hålla i den, men den är ju bra o tar bort päls.

Har aldrig upplevt att den släpper små stenar i pälsen dock.

2011-03-25 @ 08:44:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0