Helt slutkörd¨!!!

Inlägget publicerades: 2011-03-26 Klockan: 20:57:08
Nu sitter jag vid datorn efter en dag med bara träning. Inser nu hur jävla
jobbigt det är o rida! När man väl är i form så kääns det inte jobbigt men nu känner jag
att man behöver en hel del muskler för att kunna rida, vilket jag saknar.. haha!
Ska försöka ta mig ner och knarka lite alvedon och voltaren och hoppas på att verken går över!
Red Alle idag med, och gick grymt mycket bätte idag, var lugn hela passet. Och tog
ganska mycket trav, och från början gick det skitbra. Då orkade jag rida honom och hålla
in honom med sätet. men efter 5-10 min så flög jag bara med som en vante. Hade ingen som helst
krafft kvar i benen för att kunna använda sätet. Herremingud, såg säkert ut som världens nybörjare då.
Mina ben var helt darriga efter, dom var totalt slutkörda!
Efter det så skulle jag rida Korint och tog en runda ut, och tränade på min balans lite.
Fatta galopp och sen ner till trav, det är nog min klena sida.. Antagligen för jag inte har tränat på det.
Så då tar jag chansen och tränar på det med en stabil häst! Blir lite svårt att stabilisera upp Amadeus
om jag inte själv är stabil. Så det behövdes tränas på. Så då blev det ännu mera träning för mina ben.
Stackarna!! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaah, fin blogg..

Hur mår durå ? :)

2011-03-26 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0