Godmorgon!

Inlägget publicerades: 2011-03-05 Klockan: 12:02:54
Strålande väder ute idag ju! Ska vänta tills min pappa vaknar så
jag någon gång kan köra vatten till stallet, hinner ju bli mörkt innan han vaknar..
Måste lägga in ny torv idag igen, han hade verkligen ingenting alls igår så la in
en torv då, men blev ändå inte tillräckligt så ska slänga in en idag med.
Han ska ju äta upp hälften av torven också så det lär inte finnas så mycket över..
I förövrigt längtar jag inte att mocka till honom han får ju 16 kg hösilage varav 9 kg
inne och han äter inte upp allt utan blandar det hellre med torven så det fasena inte går
att mocka med all hö. Funderar på att köpa en hösäck så slipper jag all förbaskad hö på
marken! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0