Dryga skit häst!

Inlägget publicerades: 2011-03-06 Klockan: 19:19:57
Dagar som dessa vill man bara radera för hästen var helt omöjlig idag!
Kom till stallet och fotade honom ett tag, tog av täcket för att få bättre bilder
sen ska jag be min syster ta porträtt bilder med träns + kedjegrimskaft men tror någon
att han ville komma in då?
Nej absolut inte, han kör sin style och vänder baken åt en och backar.
Även om jag vet att han inte sparkas utan bara hotas så vill jag inte riskera att bli sparkad!
Mutade honom med morötter och allt möjligt efter 45 min gav jag upp för det gick verkligen inte
få in honom! Så tog in dom andra hästarna och lät Amadeus stå kvar ute i typ 1 timme till
Han blev lite orolig för att han inte fick komma in, men ja han ville ju stå ute så då fick han det!

såhär såg det ut, och visst ser det ut som det bara är att ta honom?
Men nej direkt om jag försöker kasta grimskaftet runt halsen så drar han iväg.
Dryga häst! Han visste exakt hur man inte behöver gå in! -.- ;)

Kommentarer
Postat av: alice

haha lät inte som någon bra koll på hästen :O

tycker inte om sånna hästar :s

2011-03-06 @ 19:58:16
URL: http://zomeday.blogg.se/
Postat av: Erika

Raski är likadan, fast i tömkörningen.

Backar mot en, och hotar att sparkas.

Men hon kan även sparkas, om hon är på riktigt jävulskt humör.



Så inte riskerar man o bli sparkad.

Då backar man ju hellre, själv också.

2011-03-07 @ 13:42:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0