Det suger!

Inlägget publicerades: 2011-03-28 Klockan: 14:53:11

Gush hovslagaren har ännu inte hört av sig, håller på att bli gråhårig här hemma ju!
Vi hade ju kommit igång rätt så bra innan han tappade skon, hade tänkt att börja lägga in trav denna vecka. Men allt går nu åt pipsvängen. Måste ju börja i princip om med igångridning.
Kan inte ens aktivera honom, typ tömkörning promenader o.s.v. För han ömmar i båda fram och är varm. Så undviker att påfresta hovarna mera tilla han fått skor på sig igen.
Ska banne mig utbilda mig till hovslagare så jag slipper dra mig i håret och vänta till hovslagaren kommer.
mycket klokt! Lär ju spara en hel förmögenhet på det.. haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0