Dagens ridpass!

Inlägget publicerades: 2011-03-19 Klockan: 19:49:00

Snön hade smällt delvis under dagen i 2.5 grader (i skuggan)
så gångvägarna var halvt smällta.
Red i Paddocken ändå, eftersom det var så många som var ute o promenerade
och vill inte att Amadeus ska flippa ut när det finns männsikor omkring! ;)
Var super duktig, gjorde mycket volter för att se om han var med.
Försökte med halter men då tappade han allt och gick med huvudet högt upp i skyn.
Ska verkligen öva på det framöver! Innan jag sätter igång med traven vill jag att Skritten ska
vara ''klar'' och att han ska kunna gå bra i både vänster + höger varv samt kunna hålla sig
i halten, just nu orkar han bara en kort stund i vänster och är inte med alls när jag gör volter
elr likande.. ;)

blev mitt extrema fina pannband idag då jag inte hittade ordinarie pannbandet.
Ska köpa in några snygga pannband som passar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0