Busa av sig på volten

Inlägget publicerades: 2011-03-24 Klockan: 21:10:58
Släppte Amadeus lös i paddocken idag och kollade om all vår träning lönats sig.
har ju tränat ganska mke senaste veckan att han ska ha huvudet vid mig för när han är lös
i paddocken så vänder han baken och hotar en. Men funkade bättre nu. Från början så backade
han emot mig, och eftersom jag inte hade hjälm så kände jag mig inte riktigt säker, men när jag väl
hämtade hjälmen sen och var mer bestämd så gick det super. Han tyckte nog det var riktigt roligt
fast han inte ville erkänna det.. haha!
La fram en bom också för att få lite fart på honom från början och första språnget var ca 3 meter lång
och 2 meter högt.. smidigt!
Allt detta resulterade iallafall en till tappad sko! så nu har han inga skor på fram och han blev skodd igår.
Man kan ju snacka om att jag är liiite sur! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0