tidsinställt inlägg

Inlägget publicerades: 2011-01-29 Klockan: 02:36:00
Visst har jag uppdaterat bra idag/igår? Hela 6 inlägg (7 med detta)
känns verkligen som jag är back on track igen. Haha ganska stolt över mig faktiskt.;)
Nu ska jag gå och sova så jag kan gå upp tidigare imorgon, så jag får komma till plutten
och träna på uppsittningarna igen. så himla roligt att få börja rida igen!
Hoppas ingenting kommer ivägen nu så att jag kan få rida ordentligt nu i alla gångarter.
Hittade ju knapparna på honom i september så har ju inte fått rida ett ordenligt pass
och verklig få känna på honom.. Längtar redan.. Men först har vi en lång igångsättning
framför oss, både för mig och hästen är lixom inte riktigt i form för ridning .. haha ;)
Nog snackat om det! Vi hörs! :)



(inlägget är tidsinställt (23.35 skrivet) så nej jag gick inte o la mig nu.. haha ;))

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg :)

2011-01-29 @ 03:51:25
URL: http://pownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0