Sjukt!

Inlägget publicerades: 2011-01-01 Klockan: 23:33:47
Eftersom jag står i ett kollektivt stall så delar man på
fodringarna, vi har 4 pass/dag
morgon,lunch,middag,kväll.
Vi är endast 4 hästar just nu och jag har sammanlagt 30 fodringar
(den här månaden blir det endast 26 då det flyttar in 2 till hästar den 15:onde)
Så vi har bara gjort upp fodringar (vem som ska ta vilka) till den 15:onde
och jag har hela 23 fodringar. Det är mer än en per dag.
Helt sjukt, funderar på att flytta ner sängen dit. bor i princip i stallet den här månaden! ;D<

hittade lite bilder som jag glömde från julafton , bilderna är tagna med mobil kamera,
och eftersom hästen absolut inte kan stå still så blev dom som dom blev.. haha ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Oj, hur kan du sköta alla de fodringarna? Du går väl i skolan?

2011-01-03 @ 13:01:34
URL: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0