Ponnyakuten del 2

Inlägget publicerades: 2011-01-16 Klockan: 19:55:37
HÄR ÄR DEL 2


Måste bara skriva av mig om Ponnyakuten del 2.
Såg den precis på Svtplay..
Och GODE GUD  vilken noll koll alla hade, ska jag säga!
Jag vet inte , men jag uppfattade att alla Ponnysar var grymt
stressade och hade INGEN SOM HELST aning om vad dom skulle göra.
Tror inte någon av dom där ponnysarna är rent av dumma utan dom har
bara tagit kontrollen, och dom vet att dom är störst,snabbast och starkast.
Men ändå försöker barnen vinna över hästarna på ''dragkampsporten''
istället för att lösa problemet tillsammans.
Det är väll ändå vad ridningen går ut på, att jobba som ett team!
Och det lär man sig inte från hästryggen utan det lär man sig från marken.


Kommentarer
Postat av: Erika

Som sagt ska bli spännande o följa dom som blir utvalda. ;)



Skulle va kul om hon med den hästen på bilden blev utvald.

Henne vill jag faktiskt följa.



För dom hade verkligen problem med lastning osv.

Och hanteringen.

2011-01-17 @ 15:16:00
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0