Nya hästar..

Inlägget publicerades: 2011-01-15 Klockan: 17:06:29
Nu är det helg och jag lovade att vara tillbaka med bloggandet nu ,
Så nu är jag det! :)
Har inte hänt så mycket med Pållen, har inte kunnat rida p.g.a underlaget som sagt
och han är ju helt knäpp om man rider ut. Så han får helt enkelt
gå i Hagen, med världens fetaste päls, och världens största Hömage.
Men han verkar ju vara nöjd iallafall..haha ;)

Kan även säga att idag flyttade två hästar till Skörby, ni kanske vet dom
som han gick med i Sommras på sommarbete..?
Alle och Jojje iallafall, blev ihopsläpp idag med Amadeus.
Gick jätte fint , Amadeus var super glad med sällskap, han tycker
ju det är dö tråkigt med inga ''taggade'' hästkompisar som vill springa
fram och tillbaka i hagen med honom.
När vi skulle ta dom från stallet till hagen, var det mer håll i grimskaften
längst ut och akta fötterna. Dom var HELT galna alla tre. Pigga små
skitar helt enkelt :)

Här är några bilder på Jojje som jag rotade fram, har tyvärr inga på Alle.. ;)




Kommentarer
Postat av: jejje

hej,mysig blogg du har:)jättefina hästbilder:)))jag tittar gärna in igen(jag har nyss skaffat ett varmblod)/jejje

2011-01-15 @ 22:36:28
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com
Postat av: Erika

Kul att du bloggar igen. :D



Härligt med fler hästkompisar.

2011-01-15 @ 22:42:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0