I'm so happy

Inlägget publicerades: 2011-01-29 Klockan: 14:36:55

Gick upp lite tidigare idag, ville till stallet på morgonen... haha var så taggad
på att rida så jag gick upp tidigare, smart va? :)
på vägen ner till stallet (cyklar alltid) så blåste det så in i h**vete så det bara rann
från ögonen, lite halvpinit kan man säga då jag träffade ett xantal folk på väg ner!;)

Hur som helst, idag tog det bara 20 min att kunna sitta upp, igår tog det drygt en timme.
Så verkligen förbättring! Satte först upp 4 gånger och sen red jag några varv i Paddocken
och sen så satt jag upp 6 gånger till, och sen red jag några varv igen.
Så totalt 10 gånger och han stod blickstilla varje gång!
Imorgon ska jag prova rida ut en sväng, och hoppas att han inte dummar sig, och ska
galoppera sidleds tillbaka.. Rider inte så långt så förhoppningsvis så går han lugnt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så lugnbt så!:D

Jag kör dagens blogg på bloggen nu, var med vettja! ;)

2011-01-29 @ 15:16:07
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0