Igångsättning!

Inlägget publicerades: 2011-01-28 Klockan: 23:55:00




tror ni jag hinner sätta igång honom till dess? alltså till håbocupen hoppning deltävling 1?
Nej jag ska inte sikta på det, hade gärna velat vara med, då vi skulle haft en god chans
att placera oss bra. men eftersom jag börjar sätta igång honom nu i veckan så är det bara
5 veckor kvar dit, och jag vill inte stressa så han kanske får överansträngning eller något sånt.
Han har ju faktiskt stått sen Jul nästan 1 månad, och innan dess han jag bara skritta någon vecka.
Så man kan säga och hoppas att det blir den sista igångsättningen sen i Maj.
Drygt ett år sedan han skadade sig för första gången. 21 Maj var den senaste gången han hoppade
innan skadan som förövrigt var min födelse dag. ;)
Så att vara med på en hopptävling när han inte hoppat på 10 månader känns lite grymt.
Jag vill ju gärna leva lite längre än till bara mars.. Om ni förstår! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0