hur drygt är inte det??

Inlägget publicerades: 2011-01-28 Klockan: 17:15:59
Innan Amadeus blev skodd (skodd igår) så var ena broddhålet på VF
skon, helt hajp, då menar jag att ena hålet är förstort!
Det går lixom att lägga i brodden och då åker den ner i hålet sen när man vrider
på den så snurrar den bara runt och runt. Den får inget ''stop'' om man kan säga
så och då sitter den aslöst så den håller på att ramla ut.
Och hovslagaren återanvände framskorna på honom så nu är broddhålet kvar!
Hur drygt är inte det, om jag får fråga?
kom o tänka på det när det saknades en brodd o jag provade skruva i en ny,
den gamla brodden hittade jag (tur nog) i boxen sen när jag mockade.
sicken tur säger jag.. haha.. har knappt några broddar kvar. ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Irriterande ;/

Så gjorde min gamla hovslagare med, använder samma skor om dom inte var för slitna.



Min nya eller som jag haft nu ett antal år.

Kör alltid på nya skor oavsett hur länge dom gott.



sv;

Ah, ja man blir ju duktigare ju mer man lindar. :)

höll på o linda mycket förr, men med raski har de ju inte riktigt varit nödvändigt.



2011-01-28 @ 17:20:37
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0