hej!

Inlägget publicerades: 2011-01-26 Klockan: 16:16:53


Jag har inte kunnat uppdatera dom senaste dagarna då blogg.se har strulat ordentligt för mig.
Varje gång jag ska logga in så stor det antingen '' vi har problem med serven just nu, var god och försök igen senare'' något sånt, eller så laddar den aldrig klart när jag trycker på logga in.
Typiskt mig faksikt så jag är inte förvånad! ;)

Nu ska jag till stallet iallafall, ska träna på uppsittning, eller ja bara kunna stå vid pallen:
han har ju problemet med att vända rumpan i 90 grader från mig, eller backa och väl när jag ska lägga över foten när jag kommit upp drar han i väg i trav elr galopp. Så såg i en tidning
arikeln ''sitt upp säkert på problem hästen'' i hästmagazinet. Var som dom beskrev Amadeus faktiskt.. Så nu blir det att hård öva så han är klar för igångsättning när hovslagaren har lust att
svara på sms och komma ut. ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hm.. skumt har inte haft några problem med blogg.se ;S

men läst lite att andra har de.



Trist när man inte kommer in

2011-01-26 @ 19:19:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0