godnatt!

Inlägget publicerades: 2011-01-04 Klockan: 22:14:32
Usch, är helt dötrött i kroppen nu, skulle ju somsagt gjort ett riktigt bombinlägg nu
på kvällen, men jag orkar verkligen inte!
Jag har precis  vart i stallet och gett hästarna kvällen.
Åkte ju till stallet vid halv 6, och kom hem halv 7 och åt.
Han knappt sätta mig ner innan jag skulle iväg och ge dom kväll.
Hmm... ibland älskar man ju bara att ha häst...
Så nu ska jag sova, för jag ska upp tidigt imorgon, jag har morgonfodringen
känns som jag inte gör något annat än springer runt hit och dit. Haha!

Hoppas ni läsare har mindre fodringar och faktiskt har ork att njuta
av att ha häst, för det gör verkligen inte jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Erika

sv:

Åh riktigt fynd med andra ord. :D

De är just då man tycker det är kul, och man verkligen kan shoppa när det är rea.



Nackdelen är väl att ens egna storlekar försvinner snabbt just på rean, för alla tänker ju "bäst o shoppa nu när det är rea".

I vanliga fall brukar de finns rätt storlekar osv.



Jag älskar ju att shoppa häst saker, och när det är rea.

Då ska se shoppas, haha. :D

Men nu ska jag ev satsa på att åka till ullared i vår.

Jag hoppas de kan bli så, beror lite på hur pass mycket jag kan spara undan.

Passar sadeln så kan jag nog spara undan lite redan nu.. för då har jag redan köpt en. :)

2011-01-05 @ 09:53:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Snart såå ... ;)



2011-01-05 @ 17:24:21
Postat av: Fotograf Jessica

HaHa, vilken katastrof. Jag gjorde min första video till bloggen och jag skäms.. Har du något bra tips för att det skall bli bättre?

2011-01-05 @ 18:14:19
URL: http://fotografjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0