Första dagen jag får ledigt!

Inlägget publicerades: 2011-01-21 Klockan: 23:20:05
Wohoo!
Imorgon ska min syster ta Amadeus. Det är första gången jag är fri från stallet
sen i våras. men kontrollfreak som man är så är jag ganska petig att ALLT
ska göras rätt. Däribland mockandet, haha jag är väldigt petig om hur man
mockar till honom. Och nu menar jag inte att jag är petig när jag mockar
utan HUR man mockar. Han är ganska speciell vid boxen, man måste samla
ihop all torv i mitten, ta bort allt kiss annars trampar han upp det o.s.v.
Haha jag sa ju att jag var ett kontrollfreak! ;)
och som plus på allt så sitter jag här med min Ben&jerry glass och känner hur
jag bara blir sjukare och sjukare för varje sekund, trevlig helg Emma! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0