Dag 9 - Mitt bästa hästminne

Inlägget publicerades: 2011-01-28 Klockan: 23:02:31
Hm svårt!
Jag har inte precis haft tur på häsfronten precis.
Kanske det var första gången Amadeus galopperade i paddocken.
Haha, blev så himla glad då faktiskt, var på sommaren och jag red
med handsfree och lysnade på musik och då lyssnade jag på
what is love och det var då han började galoppera. Haha ganska roligt va? ;)

Eller kanske när jag vann på vår Ridskola och fick sudda ut allas miner om vad
dom tyckte om ridtravare. Fick höra i efterhand att några hade sagt:
''den där hästen har det bättre i himmelen'' alla ponnymammor blev så jvla sura
när jag slog deras barn på ridskolehästarna! Ha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0