Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Inlägget publicerades: 2011-01-26 Klockan: 22:18:00
Typ allt? haha..

Men ska jag peka ut någon så kanske det är benlindor..
Är grymt beroende av dom, snart är min häst också beroende av dom han har
Ju haft dom till och från i ½ år snart.. Hans ben är jätte fina när han har benlindor
dygnet runt :) Men hursomhelst, fast ändå om jag ska ha benlindor så vill jag också
ha paddarna, usch vilken onödig fråga tycker jag, haha. Man kan inte välja något
för man behöver nästan alltid något till det..

älskar mias benlindorna kan säga att jag har dom 3.edje från vänster översta
raden hemma, eller ja Amadeus har på sig dom just nu! Asbra kvalite! :)


blivit förälskar i dom orangea, och gröna benlindorna, assnygga! :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Riktigt snygga lindor. :)

Måste nog börja köpa hem lindor jag också.



De är snyggt om man matchar med schabrak.

2011-01-27 @ 13:19:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0