Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport

Inlägget publicerades: 2011-01-20 Klockan: 19:54:31
Det är nog att jag skulle ramla av och skada mig illa, typ göra illa ryggen och bli förlamad
och typ inte kunna gå o.s.v. Iof, så är jag rädd för det alltid och inte bara
att ramla av och det händer så. ;)
En annan sak om hästar då är nog om jag skulle komma till stallet en dag
och någon häst skulle hålla på att förblöda, att det typ sprutar blod från huvudet eller något sånt.
Eller att hästen, alltså Amadeus skulle ligga död i boxen, ena dagen
frisk och andra död i princip. Eller att han bryter benet och blir ''ja vi får avliva honom på plats''
eller något sånt. Alltså helt plötsligt att han skulle dö kan man säga då...
Usch, ja det är nog min största rädsla inom hästsporten! Tyst


Kommentarer
Postat av: Erika

usch ja, känner igen den rädslan.

att ramla av o skada ryggen så pass illa att man blir förlamad eller så. :/ usch..

2011-01-20 @ 21:09:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0