Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Inlägget publicerades: 2011-01-19 Klockan: 22:41:02
Listan kan göras lång om jag ska säga allt som är bäst om Amadeus.
Jag har i vanliga fall svårt att peka ut vad som är sämst om en sak
och vad som är bäst. Jag tycker allt är bra men i olika situationer/sammanhang. 
Men det bästa är nog att han har stor personlighet. han har näst intill personlighet
till en häst till, om någon vill ha? 
Så allt därpå vad han gör är väll bra. Om man kan säga det så.
Okej ska jag peka ut vad som jag skulle vilja förändra med honom är nog
hans sociala sida mot andra hästar. han är rent utsagt dum mot andra hästar.
Eller ja, jag kan inte säga att han är rent utsagt dum. Utan  otroligt,otroligt
rädd så han blir aggresiv. 
Men jag förstår andra om dom säger att han är dum. För dom känner inte honom, 
skulle jag inte känna honom, så skulle jag inte heller förstå honom. 
och skulle också tycka han var dum i huvudet. 
Men nu känner jag honom, från tå till topp. Och för mig är han den snällaste,
sötaste, socialaste hästen jag träffat på.. Flört
även om han har sina stunder *host*  Oskyldig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0