Ännu mera bortförklaringar!

Inlägget publicerades: 2011-01-27 Klockan: 23:29:00

Lat som man är så har jag ännu inte övat med pållen.
Ska satsa att öva imorgon att sitta upp, och stå vid pallen i ungefär 1 timme och bara kolla
på utsikten, haha låter kul va?
Skulle somsagt gjort det igår men nja, va inte så jätte sugen på att gå ut i -10 minus och bara stå still.
Och idag hade jag verkligen inte tid att stå där. Men imorgon gäller det och smäller det.
Inga borförklaringar, eller jo är det mer än 13- ute så flyttar jag nog upp det. Tappar lätt
tålamodet när jag fryser eller är hungrig.
Och ja, Amadeus är säkerligen korsad med en fisk, för tålamodet är absolut hans bäste vän.
efter maten förstårs, men det har man väll redan klurat ut.. eller..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0