Vänster galopP!

Inlägget publicerades: 2011-02-19 Klockan: 17:06:00
tömkörde Amadeus idag. Han var inte så jätte villig från början kan man säga.
Han satte bara igång i trav hela tiden!
Spände in honom sen också, så han fick jobba lite,
var ganska ovillig där med, han drog bara igång i trav direkt
när man bytte varv. Så stannade honom och lät honom trava - med inspänningar.
Sökte sig neråt i båda varven efter ett tag och var super duktig.
Gick riktigt fint efter ett tag, men sen så tröttnade han även på traven och ville
galoppera, haha ja. Så han börja springa fortare och jag kände hur han drog på
så då la jag till ordet galopp och gjorde några smackningar så kom han fram i
vänster galopp, i vänster varv! Så vi körde båda höger och vänster galopp idag,
och han har aldrig fattat vänster förut men nu gjorde han det!! :D

fottade även idag, och man kan utesluta totalt att han ska bli fotomodell eller något liknade!
Det blev inte en endaste bild som han inte gör grimasher på, hur lyckas han?!
Smakprov kommer här fler bilder kommer sen när jag ätit och vilat ryggen , jag håller på att D-Ö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0